fredag 21 november 2008

På besök i lumparland

och som den lumpen bangare som man själv är, var det med inte så lite darriga ben som jag klev av på perrongen i Skövde. Men försvarsmakten verkar glömt bort min brist på ansvarstagande för mitt fädernesland och besöket flöt på med skate, folköl och biljard. Magz som numer residerar i Skövde har för att passa in bland de grönklädda stridspittarna lagt till med en matchande kulör på sitt svallande hår. Eller är det egentligen bara ett vågat fashionstatement?





















skate av Fredrik & Magz
svullen tå av Calle

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hella go filmatisering och utförande av nollieflick nosesliders. Rza hade inte gjort det bättre själv! Wu Wu Wu mattha fackka

Anonym sa...

det här var ju himla grannt! tänk att jag åkte till frankrike o missade allt fränt. fast det var en himla massa bomber o hallen där i skövde ser frän ut. ja ska nog åka dit snart eller va sär du charlieB?

finfint gossar

Anonym sa...

lumparplupp! hella go nollie fs crookz å swithersflippers, daddy likey!

Anonym sa...

smarrigt klipp. o mange har numera satt standard på hur man gør en proper switch tre. den perfekta sparken.

bra jobbat gubbar!

førresten så har jag och simon tagit tag i saker, tro det eller ej.

så det kommer upp en enkel site med bra footy inom dom nærmsta dagarna. håll øgonen øppna.

Anonym sa...

Faen va gött, ser framemot lite nytt HOLLA footy! Ser på de krumma Ö:na att du fortfarande befinner dig i Oslo. Allt gött där borta? Representerar Östergötland tillsammans med Buck Nasty hoppas jag!