tisdag 11 mars 2008

Vino Vision trailer!

Nu har fan skitit i det blå skåpet och lyckats få det på film.

Herrarna from the duurrty south skickade över ett litet smakprov av vad som komma skall och efter att ha sett trailern till Vino Vision så finner jag mig själv sittandes med slipsen på huvudet, skrikandes efter mer. KG, Jaffa, Svennyman mfl har helt klart focus där nere på andra sidan jordklotet bland surfjocks, bikini fruntimmer och Mick Dundee wannabees.











Weapon of choice, gillar den innovativa fisheye monteringen. Är det Wino vision så är det!




Spriten rädda mig från sporten änna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! vajno hauwding! gillar speciellt när bänken ger sig på andra 50 försöket, killen är för vajno, bänken ger sig. Go linje av KG, shuvz och nollie heelz. ROLLS BALLS! Mer vajno vision!
/mag

Anonym sa...

Detta kommer att ge huvudvärk till frukost på Mr Ty Evans...
Gammal hedelig charm & kreativitet dödar nyaste utrustningen å special konstruerade fordon för sakpandet av genuint latjo film!
Detta mina vänner är Framtid...
Funderar som sagt på att ta fram gammla Hi8 kameran å köra med overhead-plast till title-sequence!
O.G. Styleee Boize, detta är ju guld.
Som sagt...Wino åt Folket!
/Jaffoe

Anonym sa...

shiiied! så här galet trodde jag inte att det skulle va... helt jävla insano. svenny finns inte!

Anonym sa...

Straight up winoing!

Anonym sa...

det finns mer var detta kom ifran.
da vajnos is on parade om en sier.

fred // kgb

Anonym sa...

Öppna kranen...LÅT VINET FLYTA!