torsdag 1 november 2007

Va vad det ja sa? Det va ju INSANO!

Jag suger eller så är det bloggers mallar som gör att det är ett helvete att få denna sidan att se något så när ut.... Hade stora planer men dom sköts i sank. Men fuck dat!

"INSANO SUMMER en lagom bra trailer" har landat.



INsano Trailer HÄR


INsano summer prt1 och prt2 kommer snart upp, tyvärr är det lite torka på musik fronten just nu till prt 2. Men om ni har några förslag som ni tror kan passa gödigt så var inte rädd för att meddela oss.
just nu ser prt 1 ut så här:



Börjar arta sig men är inte riktigt framme vid kaklet än så att säga.

BALLIN!

10 kommentarer:

linus sa...

Hey, fan jag har ju missat denhär bloggen totalt, me like dock!

Anonym sa...

jag sitter & dreggglar fett sugen på mer... dolken finns numera under marken...

Anonym sa...

fräskt! ser fram emot resten

Anonym sa...

guuu vad du är fin magnus! vad har du för personnummörr?

jag är föwaltid din!

kyss/HALTEN!

Anonym sa...

bra skit as always cj!

tack för senapst

bobo!

Anonym sa...

Om ja äh mä i delen så sa ja köra te Sillstryparn!

Annars blir det hot dögz!



/Jaffa

Anonym sa...

EYYY! Kung Keso!

Det kan mycket väl bli sillstryparn, den som lever får se.. Länge leve keso klubben!

Anonym sa...

haha sillstryparn, king keso du kan din gangzta progg. Själv röstar jag för rod stewart eller jerry williams
/M 2tha AY 2 tha G&S

Anonym sa...

ROD STWART!!!

Anonym sa...

bra ide med rod dolken. kanske hadbags and gladrags. den e fet. annars e ju uffe skon. eller den dar bordellmammans dotter. bite it boys. det har blir enna gubb fett. big up calz. //kgb